Alla inlägg under januari 2015

Av Love nehgme - 5 januari 2015 04:29

Hej..
Jag ser att vissa har besökt min blogg och kanske väntar sig en uppdatering av mig
här i och med att jag inte är inne på FB längre som förr..

Jag är inte en person som kan ta negativa upplevelser som något positivt med en gång..
beroende på vad jag har upplvet så tar det olika mycke tid för mig att smälta och inse..

Det jag va med om sist, är ingenting jag vill bara skriva ut sådär..
jag försöker samla mod och krafter för vad som väntar på mig, vilket är så mycke..
men att skriva ut det som jag upplevde sist kräver mitt högsta mod..
jag måste stå för det jag måste ha bollar till det..

och om det är något jag har insett och sammanfattat sen 2014 det är fan att inget i den här världen i mitt
liv är för stort för mig, jag klarar det mesta bara jag vill.. jag har ramlat många gånger och ställlt mig upp, tack vare ingen annna än mig själv bara..

Vissa individer(tjejer,kvinnor) berättar många gånger att deras barn ger dom krafter..
jag kan hålla med om det till en viss del.. för att samtidigt som dom ger dig krafter så kräver dom krafter också..
och visst då har man ju en del tid då man inte får bearbeta själv vad man går igenom då stunden för att man ska lägga fokus på ens barn.. men jag är ju sån som vill bara få ut min kännsla sagd tänka och smälta..

Jag vet inte.. men vad jag kan meddela er är att det kommer att komma här en stor uppdatering om vad jag va med om men jag vet inte om det blir video eller skriftligt.. jag funderar än..

nu till exempel... jag vill inte sluta skriva, för att jag är sömnlös.. och jag vaknade för en timme sen av massvis av mardrömmar.. då jag bara blir knäckt av att inte kunna somna om och drömma vidare så att mardrömmen tar slut åtmistone en tid jag kan väcka min bebis.. :(

Presentation


Mitt liv, mitt val.
Mitt liv, min förklaring i text.
Mitt liv, min erfarenhet.
Nu delar jag med mig av vad JAG har vart med om, och vad JAG tycker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards