Direktlänk till inlägg 24 januari 2021

"1000" frågor

Av Love nehgme - 24 januari 2021 21:34

9 år gick..

och det tog slut!

PÅ grund av att för giftiga människor var alltid omkring oss..
På grund av att du gav aldrig oss en riktig chans att utvecklas ..
På grund av att din kärlek var svag jämfört med kärleken du hade till annat..
Jag kan skriva upp olika saker, men känner inte att det blir tillräckligt nånsin..
Du är inte jag, och jag är inte du.. jag känner som jag gör, och säkert gör du detsamma..

Jag håller mig till vad jag tycker, och jag håller mig till vad jag känner, jag kan inte vara så vilsen ute.. jag har sett det jag har sett, och det är inget fint scenario..

-

 

Många av er som läser min blogg frågar mig alltid, varför skriver inte du längre?
nu ska ni få veta varför jag tar så stort uppehåll från det..

Det har aldrig vart meningen att väcka nyfikenhet av er och sen bara sluta skriva och underhålla.. utan, vissa människor har använt sig av det här faktan som jag har skrivit, för att använda det emot mig, vissa kommentarer har vart "hon är psykopat"
människor utan ordförråd använder dom värsta meningarna dom kan använda sig av för att fläcka ens namn, deras hjärnceller är så outvecklade att deras meningar är dom samma. En till kommentar som verkligen drog ner mig ett tag var "dom läser din blogg där du blottar dig, du har inget privat liv, du äger för den delen inget privat liv"
Där vill jag bara besvara nu när jag har bättre själv känsla, allvarligt nu... sköt ni ert liv, så sköter jag mitt, alla gör val i livet och det är fan i mig mitt "problem" om jag väljer att göra det ena och det andra. 

Ni läser frivilligt min blogg och bara jag väljer att skriva det jag skriver.
Jag är sjukt less på att förklara mig för alla som saknar en mognad och som är så spykiskt primitiva.

Tillbaka till 9 år.. jag vet inte om jag kommer att tilltala dig igen, eller om jag ens kommer att ta kontakt, jag skriver nu av mig, kanske läser du, kanske gör du inte det..

Det som gör ont är att du sätter plåstret på såret och väljer att "gå vidare" genom att fortsätta leva i en lögn, att du inte inser att när du tror att du lurar den nya så lurar du än idag dig själv. En separation tar tid att bearbeta och den har olika faser, och jag kan även nämna dom.

*Chockfasen
*Reaktionsfasen
*Bearbetningsfasen
*Nyorenteringsfasen
-

Och så som du lever idag, med så giftiga människor omkring dig, kommer du absolut INTE att bearbeta överhuvudtaget. Men det är din ensak, jag gör vad jag kan och vad jag måste för att må bättre dag för dag.

Jag vill även berätta att mitt beslut om att ge upp låg inte på mina tankar, utan omedvetet lät jag mig manipuleras av en orm som sa "lämna honom, du förtjänar så mycke bättre, han kommer aldrig att friskna, gå din väg bara och må bra, du förtjänar det bästa efter allt du vart med om med honom"
och självklart är det 2 veckor efter att dom här orden blir sagda , får du träffa den du träffar idag, det är inget ovanligt.
När jag var i 6:e månaden av min graviditet så var jag splittrad och en och samma orm utnyttjade situationen, och frågade mig, vad är det du vill av honom? jag sa , jag vet inte vad jag kan lyckas med om jag kan lyckas , och ormen sa , "gå din väg, och skapa din egna dagliga harmoniska rutin" jag lyssnade , och två veckor efter kom det en ny person in i ditt liv och då vare okej. 

Jag ser mönstret och jag kan inte längre ljuga för mig själv, jag kan inte blunda för det som händer, jag är och kommer aldrig att vara välkommen in i din familj. 
Dom har aldrig gillat mig och kommer aldrig att gilla mig. 
Trist att dom matar dig med "sanna" meningar, om jag fick säga sanningar, herregud, du skulle nog inte tilltala en av dom alla på bra länge. 
nån dag kanske du läser det jag skriver , vet inte om det kommer att ändra din synvikel på allt som är och har varit, men en sak är säker, och det är att du lever i en lögn idag. jag gör nu det jag aldrig hade gjort förr, jag låter det ske, alla har ett eget ansvar att rätta sina hanlingar, nu är du nr 1,2,3, etc i ditt liv, jag finns inte kvar, det blev ditt val mer än mitt .

Innerst inne har jag "1000" frågor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love nehgme - 22 februari 2021 14:32


  Den här lilla själen.. är den underbaste individen jag har fått äran att få lära känna i mitt liv!Inte nog med att du kommer från mig, och blev skapt av ren kärlek..Utan du har egen identitet , du är du, och du har bra relation till dig själv!Han ...

Av Love nehgme - 5 februari 2021 19:31


  så.. efter ett uppbrott i en relation så blire att jag räknar ut så mycke skit som jag skulle behöva gå igenom för att få klarare bild på vart skiten och problemen kommer ifrån!Jag tänker efter och jag skulle aldrig orka gå igenom exakt allt ski...

Av Love nehgme - 30 januari 2021 17:39


    Innan jag avslöjar vem det här är, vill jag uttrycka vad jag känner angående henne.jag måste säga att Jag skäms över hur "människor" (för dom har inget mänskligt beteende gentemot dig) hur dom överhuvudtaget kan ens skriva så taskiga meninga...

Av Love nehgme - 29 februari 2020 16:20

När tankarna går i hög varv...Allt möjligt finns i mina tankar förrutom något brutalt.. sån är jag inte. Genom åren och alla dagar finns det mycke jag kan dela med mig av.I filmer har jag läst många ggr att 'livet är för kort för att vara negativ '  ...

Presentation


Mitt liv, mitt val.
Mitt liv, min förklaring i text.
Mitt liv, min erfarenhet.
Nu delar jag med mig av vad JAG har vart med om, och vad JAG tycker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards