Alla inlägg under augusti 2018

Av Love nehgme - 7 augusti 2018 12:57

varje dag växer man som människa.
Varje dag vill man bättre och siktar på att göra bättre.
Att leva i det förflutna är ingen utväg, man blir en fånge i sitt liv.
Allt jag skriver handlar inte alltid om mig, men visst utgår jag från mig själv..
Om hur jag ser på saker och hur jag kan komma att uppleva saker .

När du har gett allt du kan ge, när du har testat allt du kan komma att testa, när du har använt dig av olika verktyg och metoder och slutligen ser du inget resultat så ger du upp..

men varför ger du upp?
är det inte värt att försöka in till det sista ? Till du får bra resultat ?

beroende på vad du kämpar för är svaret olika..
Om jag kämpar för en kärlek som ändå inte älskar mig och som tar mig för givet som misshandlar mig psykiskt ja då ger jag upp spec om han är labil..

Men om jag kämpar för mig själv för att få min dröm att bli verklighet då ger jag inte upp..
För jag skadar inte mig själv, tvärtom jag hjälper mig själv att komma nån vart och på vägen dit mår jag bättre och min självkänsla blir en aning starkare ..

Presentation


Mitt liv, mitt val.
Mitt liv, min förklaring i text.
Mitt liv, min erfarenhet.
Nu delar jag med mig av vad JAG har vart med om, och vad JAG tycker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards