Alla inlägg under augusti 2017

Av Love nehgme - 19 augusti 2017 21:01

Ja, om någon dag så ska jag lägga upp en video på mig, där jag svarar på känsliga frågr om mig själv..
Jag é nervös... hmm, det är inte likt mig, att vara nervös när jag står i rampljuset, men som en vis person alltid talat om för mig, alla ändras med tiden, om inte till bättre till värre.. och så är det med livet ;-)

Jag har ju gått och blivit en okänd song writer :D hehehe, skickade en av mina texter till en svensk artist :D och han gillade min text :D fattar ni den eller :D hahaha jag e såååååå glaaaaaaaaaaaaaaaaaaad :D

Jag har skrivit en låt om  mig själv, jag ville inte vara en i bunten med låtens namn och text så låten heter pieces that i borrow ;) aaaaaaaah det pirrar i magen :D hahaha beeeso ;)

Presentation


Mitt liv, mitt val.
Mitt liv, min förklaring i text.
Mitt liv, min erfarenhet.
Nu delar jag med mig av vad JAG har vart med om, och vad JAG tycker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards