Direktlänk till inlägg 3 april 2019

Tack

Av Love nehgme - 3 april 2019 12:55


FÖR ER SOM ÄR INTRESSERADE AV PSYKOLOGI, NI KAN BESÖKA DEN HÄR SIDAN
WWW.psykologiguiden.se
DEN  beskeriver ganska ordentligt svar på allt som har med psykologi att göra, från A till Ö

Mycke tid har gått, och jag som vanligt bloggar sällan.
DEt är hela tiden något som händer, när det ena ordnas så, rasar det andra, inget från en annan värld.
Däremot har jag väl kommit till insikt om mycke och jag har gett upp att insistera om vissa saker, men det är inte heller något från en annan värld.
Jag är tacksam över att jag har mina två små Bebisar och att min familj på sitt sätt må bra.
Jag uppskattar allt jag får och allt jag måste göra själv för att få bra resultat i livet, avskyr att någon
motarnetar mig eller något. Blir inte glad, men inte heller ledsen , utan, ifrågasätter då vad det är med vits med att
något eller någon motarnetar mig just då, till vilken nytta eller fördel.. men men det är mina tankar och mitt liv det ibland, man kan inte ha allt tydligen, något måste alltid vara i obalans och det tog sitt tag innna   jag började acceptera det, men nu äre accepterat som det är.


Jag kommer att ha mer övertid till mig själv och allt omkring mig nu, men lovar som sagt inget. 
Det är många av er som följer mig lite här och där, och jag besvarar inte alltid, har att göra med olika saker vid olika tillfällen.

Men jag vill tacka alla er flera tusen av er som följer mig, över hur snälla och omtänksamma ni är mot mig och att ni ger mig energi och att ni visar mig olika sätt att lösa ett problem på, eller av att ni har säger hej, eller en fin godmorgon hälsning, får mig att uppskatta livet lika värt som det är. 
 

 
 
En sårad kompis

En sårad kompis

18 januari 2020 12:48

Du borde läsa dina egna inlägg några gånger och sen ta fram en spegel och läsa dina egna rader för dig själv. Eller hoppa över det "omvänd psykologi"
<3

http://Som saknat och alltid velat ha en "bästis" som dig

Love nehgme

29 februari 2020 16:20

Eller så kan du ju komma fram till mig personligen och lägga din synpunkter om vad du känner .
Lite bättre idé..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love nehgme - 22 februari 2021 14:32


  Den här lilla själen.. är den underbaste individen jag har fått äran att få lära känna i mitt liv!Inte nog med att du kommer från mig, och blev skapt av ren kärlek..Utan du har egen identitet , du är du, och du har bra relation till dig själv!Han ...

Av Love nehgme - 5 februari 2021 19:31


  så.. efter ett uppbrott i en relation så blire att jag räknar ut så mycke skit som jag skulle behöva gå igenom för att få klarare bild på vart skiten och problemen kommer ifrån!Jag tänker efter och jag skulle aldrig orka gå igenom exakt allt ski...

Av Love nehgme - 30 januari 2021 17:39


    Innan jag avslöjar vem det här är, vill jag uttrycka vad jag känner angående henne.jag måste säga att Jag skäms över hur "människor" (för dom har inget mänskligt beteende gentemot dig) hur dom överhuvudtaget kan ens skriva så taskiga meninga...

Av Love nehgme - 24 januari 2021 21:34

9 år gick.. och det tog slut!PÅ grund av att för giftiga människor var alltid omkring oss..På grund av att du gav aldrig oss en riktig chans att utvecklas ..På grund av att din kärlek var svag jämfört med kärleken du hade till annat..Jag kan skriva...

Ovido - Quiz & Flashcards