Alla inlägg under oktober 2017

Av Love nehgme - 24 oktober 2017 23:39

Sammanlagt, har jag 10 års erfarenhet av kärleks förhållanden. Detaljer är inget jag har ork med idag. 

Men jag kom i underfund med något jätte viktigt efter allt som jag har upplevt under dom här 10 åren. 

Och det är att jag behöver mig själv. Nu vill jag utveckla en relation med mig själv och lära känna mig själv, skapa allt man skapar med en annan människa men istället för det, med mig själv. Nu vill Jag vara min enda. Jag mår ganska bra ensam med mina 2 små. Jag är överdrivet nöjd och jag är även tacksam att min mor än idag finns för mig.

Och jag vill tacka alla som finns för mig och som Har funnits. Sist men ALDRIG MINST, min Bambi :-)

Glöm aldrig att om inte du har bra relation till dig själv då kommer du aldrig lyckas ha det med andra. Det är något som tar ikapp en förr eller senare. 

Av Love nehgme - 5 oktober 2017 12:14

Jag har en liten son på 8 år.
Visst kan det verka för några av er som att jag hittar på saker om honom, eller som en viss nörd sa, jag "tvingar" honom att vara vuxen hahahahha, skulle aldrig kunna tänka mig tanken ens om att tvinga ett barn tillnågot.

Till min 8.a åring..
Han kommer ju fram till saker och ting själv, hans tankar snurrar och han blir bara mer och mer smart med sina små år..
Så igår ställer han sig upp från sängen och säger: Mamma, vet du om att vi alla är barn? Jag-Nej?
Han- Jo för att om du tänker efter, vi alla behöver alla för att världen ska fortsätta vid liv, och om du tänker efter också så gillar alla vuxna att få vara barn ... 

Ja... han har rätt i hans lilla tänkande..
Jag älskar att få vara en liten flicka, bara leé och se bortom allt annat som står utanför ytterdörren och väntar på att bli gjort..

Till mig..
Nu  mår så mycke bättre, jag har verkligen haft ups and downs.. 
Men nu vet jag, MAN SKA VARA KONSEKVENT OM SINA VAL. 
Annars blire att en person som har starkare karaktär och dessutom kan vara manipulativ, utnyttjar din svaghet..
Inget jag rkommenderar..

Roligare inlägg kommer.. :D

Av Love nehgme - 1 oktober 2017 18:47


PAINT THE SILENCE

How can you say your life is empty
So late in the day
Why would you stay another second
Now your sight got in the way
A combination
Of love and aggression
Another second lived

Don't paint the silence black now save me
Don't leave it a day
You got a right to stand or die so maybe
You take chances all the same
Pain comes in stages
If we dont make it
Nothing changes

Now the violence sleeps inside
Abandon feeling for just a piece of mind
It's the reason why your teething side frustrates me

Now the violence sleeps inside
Abandon feeling for just a piece of mind
It's the reason why your teething side irates me

Dont leave me to pick up on your questions
Not even a day
It's alright to finish up your sentence
You talk all the same
Pain comes in stages if we don't make it
Nothing changes


Now the violence sleeps inside
Abandon feeling for just a piece of mind
It's the reason why your teething side frustrates me

Now the violence sleeps inside
Abandon feeling for just a piece of mind
It's the reason why your teething side irates me

Now the violence sleeps inside
Abandon feeling for just a piece of mind
It's the reason why your teething side frustrates me

Now the violence sleeps inside
Abandon feeling for just a piece of mind
It's the reason why your teething side irates me

Presentation


Mitt liv, mitt val.
Mitt liv, min förklaring i text.
Mitt liv, min erfarenhet.
Nu delar jag med mig av vad JAG har vart med om, och vad JAG tycker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards