Alla inlägg under februari 2021

Av Love nehgme - 22 februari 2021 14:32

 
Den här lilla själen.. är den underbaste individen 
jag har fått äran att få lära känna i mitt liv!
Inte nog med att du kommer från mig, och blev skapt av ren kärlek..
Utan du har egen identitet , du är du, och du har bra relation till dig själv!
Han lär mig sånt som för mig är bortglömt och till och med nya saker i livet.
Jag tycker att den här människan är högt intlligent, hans intellektuella egenskaper utvecklas mer och mer.

Han lärde mig något väldigt vettigt här om dan.
Jag berätta för honom att han ska snart börja på en sport som han har pratat om under en lång period, och nu kom tiden då det kan bli av, och jag säger då till honom, jag kommer att stå där och heja på dig min bebis :)
Och han kollar mig in i ögonen med väldigt bestämd fast blick och då är det hans tur att förklara för mig . :)

Han säger till mig Brenda, jag vill förklara något för dig..
om jag skulle hamna i en tävling, så spelar det ingen roll om jag vinner eller förlorar mot någon, för att tävlingen handlar om att jag tävlar mot mig själv, så vare sig jag förlorar eller vinner så har jag vunnit iaf, för det är en egen kamp jag kör, och om den andra personen som jag tävlar mot vinner, det blir lika bra för honom, det visar bara att han har mer kapacitet än jag, men jag har inte förlorat något här, han har bara angagerat sig mer i sporten än jag. Jag har en tävling mot mig själv och med mig själv. 

Dom här takarna och orden kommer från en 12 åring.. 
Jag är stolt som fan över min 12 åring, och jag tackar hans pappa över att han har lärt vår son se på saker med ett lugnt sinne och sund förnuft!

Du är mitt previlegium, tack för att du är en del

av mig!


I Love You Everyday <3


Av Love nehgme - 5 februari 2021 19:31

 

så.. efter ett uppbrott i en relation så blire att jag räknar ut så mycke skit som jag skulle behöva gå igenom för att få klarare bild på vart skiten och problemen kommer ifrån!
Jag tänker efter och jag skulle aldrig orka gå igenom exakt allt skit med 9 års sopsäckar vart allt skit ligger ..
och det tar även aldrig slut!
Imorse får jag samtal om att den här idioten (för han är inget annat) om att han har funnit en annan tjej nu som inte är den andra och att han hade en vild natt, och han vill berätta det själv för att ingen ska baktala honom!
Liksom vad fan har jag med det att göra ? who gives a blind fuck about who you are screwing?
Det blir what the fuck i mina öron och sen blire bara, alltså? har inte du bättre för dig än att ringa mig och berätta nåt sånt?

Det finns mycke skit i dom här 9 sopsäckarna som jag skulle vela dela med mig av till er, men till viken nytta ?
väljer faktiskt hellre skriva av mig och känna bara att jag får mig ur dom här känslorna ur kroppen genom att skriva ut det finns i mina tankar just nu!
Det jag känner just nu är att jag la tid och energi på en människa som aldrig nånsin kommer att bättra sig från nånting i livet, han är sjukt på det sjukaste sättet man kan vara , i och med att han mår bra av att sänka människor som han finner svaga, som jag och andra jag känner mig. alltså en narcissit, och även sociopat. 
Men som jag ser det så kommer jag aldrig mer ge mig in i ett förhållande där jag ser dåna här egenskaper och absoliut aldrig mer som har ett beroende av något slag. 

Men jag ser framåt och jag gör bara bättre ifrån mig alla gånger jag kan! jag mår mycke bättre nu.

jag lider inte som förr, och jag är mer öppen om hur saker ska accepteras och om hur jag enkelt bara kan gå vidare utan att foska innerligt på en känsla. 

Ovido - Quiz & Flashcards