Direktlänk till inlägg 3 december 2017

Insikt

Av Love nehgme - 3 december 2017 20:13

Visst är det så att nånting alltid händer !? 
Jag tycker inte alla dagar är sig lika, visst kanske man har en och samma rutin ´varje dag ´men det händer alltid något utanför ens bubbla. Vissa avancerar i sin karriär, vissa misslyckas med sina rutiner.. 
Men det händer alltid nånting. Om man bara ser bortom ens bubbla. 

När man kommer till insikt , av vissa delar av livet med relationer till olika människor så väljer man omedvetet om man accepterar det eller inte. 
Vad jag menar är att, jag kom till insikt om en situation som drog ner mig under ytan, i relation me någon jag älskade högt. Nu när jag får uppleva det här på nytt så inser jag att ..... ah... då vare aldrig som jag trodde, då var det hela tiden såhär, jag bländade min sinnen för verkligheten, på grund av att jag är en god människa, som ville inte tro ont om en människa jag var kapabel att ge allt för. 
Det är tragiskt, orättvist och olyckligt. Men..........livet går vidare. 
Jag går vidare och det som får mig att må bra, trots en missnöjdhet jag bär på och kommer att bära på ett bra tag med dålig erfarenhet så mår jag bra , för jag gav vad jag kunde ge, och jag gjorde vad jag kunde göra. Det var inte tillräckligt, okej. Jag är inte perfekt, men mina brister som inte är många kan knappast vara en nackdel till att en mäniska ska hindra sig till att älska mig. 

Tack!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love nehgme - 22 februari 2021 14:32


  Den här lilla själen.. är den underbaste individen jag har fått äran att få lära känna i mitt liv!Inte nog med att du kommer från mig, och blev skapt av ren kärlek..Utan du har egen identitet , du är du, och du har bra relation till dig själv!Han ...

Av Love nehgme - 5 februari 2021 19:31


  så.. efter ett uppbrott i en relation så blire att jag räknar ut så mycke skit som jag skulle behöva gå igenom för att få klarare bild på vart skiten och problemen kommer ifrån!Jag tänker efter och jag skulle aldrig orka gå igenom exakt allt ski...

Av Love nehgme - 30 januari 2021 17:39


    Innan jag avslöjar vem det här är, vill jag uttrycka vad jag känner angående henne.jag måste säga att Jag skäms över hur "människor" (för dom har inget mänskligt beteende gentemot dig) hur dom överhuvudtaget kan ens skriva så taskiga meninga...

Av Love nehgme - 24 januari 2021 21:34

9 år gick.. och det tog slut!PÅ grund av att för giftiga människor var alltid omkring oss..På grund av att du gav aldrig oss en riktig chans att utvecklas ..På grund av att din kärlek var svag jämfört med kärleken du hade till annat..Jag kan skriva...

Presentation


Mitt liv, mitt val.
Mitt liv, min förklaring i text.
Mitt liv, min erfarenhet.
Nu delar jag med mig av vad JAG har vart med om, och vad JAG tycker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards