Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Love nehgme - 9 maj 2015 10:01

Kan man tröttna på att få all uppmärksamhet?

DEt är en sak att söka sig till uppmärksamhet, och en annan sak är att man födds i centrum.

Att blogga tillkallar sig uppenbarligen uppmärksamhet, men jag bloggar inte för uppmärksamhet, jag bloggar ut min sanning för att det har ju skett att man har pratat av sig med fel människor, som sedan har vidare snackat och kryddat till min sanning om mina händelser, så istället för att det ska ske, väljer jag helre skriva av mig på en blogg där alla människor i världen med internet kan läsa. NO shame.

Iallafall, tillbaka till centrum
Jag är yngst i min familj..
Då blev det att bara med familjen fick allt dom två första inte fick, skulle vilja påpeka där lite mer materiella saker än nånting annant..
Jag växte och blev sötare och sötare med tiden.
redan vid 8 års åldern fick jag höra ordet hora..
"den där lilla flickan kommer att bli värsta horan när hon blir stor"
CHILENARE!
Så fort dom ser en fin flicka eller en fin tjej, då är hon framtidens största hora.
Så som liten sen 8 års ålderns har jag fått den stämpeln, hora... en oändlig uppmärksamhet
har jag haft på mig, allt jag sa och gjorde användes mot mig från människor jag aldrig har haft en slags relation med, inte ens bekantskap, så som det var kul att ha alla ögon på mig, drog det ner mig också, jag föddes inte som Hollywood stjärna men mitt liv vart lika mycke omtalat som en Hollywood stjärna.
Hade jag varit en svensk skådespelerska så hade jag säkert bidragit med massa drama tydligen för det är ju det enda alla snackar om, att jag är en drama queen, men dom vet inte vad det är att alla har ögonen på en och att människor man inte ens känner kommer fram till en och beklagar sig för vad jag vart med om..
Jag vet inte vad som tillkallar mig så mycke uppmärksamhet.
Men jag måste säga det, det är skit jobbigt, kan tänka mig hur dom populäraste människorna i världen lever om bara det här tar energi av mig..




Presentation


Mitt liv, mitt val.
Mitt liv, min förklaring i text.
Mitt liv, min erfarenhet.
Nu delar jag med mig av vad JAG har vart med om, och vad JAG tycker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards