Direktlänk till inlägg 20 september 2017

Ännu en labyrint..

Av Love nehgme - 20 september 2017 14:17

Videoklippet-Fable=Fabel=Allegorisk=bildlig! Om det förklarar något bättre för er hur mitt mående är just nu..
Jag går förbi en del människor om dagarna nu..
Vissa ser jag nångång ibland, vissa kommer jag förmodligen kanske aldrig mer se igen i mitt liv..
In i min värld där allt är i oordnig just nu, så börjar jag analysera varenda steg jag tar för att ta ig ur dom här tankarna som ständigt envisas mot mig.. (jag envisas då mot mig själv)

Känner mig inte förstådd, och söker ingen empati eller någon sympati heller..
Men den här så kallade ¨fasen¨var  något lärorikt, nu vet jag att söka förståelse hos en ¨normal¨människa ger inget resultat. Det ger huvudverk och 1000 frågor, frågor jag inte vill eller kan svara på..

Jag längtar till videon jag ska ladda upp. Lovar inget datum, vet hur oordningsam jag är med allt just nu..
Men varje dag är kamp, det börjar svalna lite, men har en del att ta itu med.. Inget är enkelt längre, man är vuxen och som vuxen ska man kunna ha ordning på det enklaste, men där dyker det upp en envis fråga, vad är enkelt i det här livet?

Jag går från ämne till ämne, i know.. oordning..
Jag vet att jag mår bra av att skriva av mig varje dag, emn jag har 2 småttingar som kräven en del av mig, och då hamnar ¨dagboken ¨åt sidan..men det här är min terapi, att skriva av mig..

En kram... en puss...hejdå säger jag..? :D bye!

 
 
Ingen bild

Parapapapapa

21 september 2017 13:11

Du é skit clever loca! Skriv mer :-))) haha du vet vem :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love nehgme - 22 februari 2021 14:32


  Den här lilla själen.. är den underbaste individen jag har fått äran att få lära känna i mitt liv!Inte nog med att du kommer från mig, och blev skapt av ren kärlek..Utan du har egen identitet , du är du, och du har bra relation till dig själv!Han ...

Av Love nehgme - 5 februari 2021 19:31


  så.. efter ett uppbrott i en relation så blire att jag räknar ut så mycke skit som jag skulle behöva gå igenom för att få klarare bild på vart skiten och problemen kommer ifrån!Jag tänker efter och jag skulle aldrig orka gå igenom exakt allt ski...

Av Love nehgme - 30 januari 2021 17:39


    Innan jag avslöjar vem det här är, vill jag uttrycka vad jag känner angående henne.jag måste säga att Jag skäms över hur "människor" (för dom har inget mänskligt beteende gentemot dig) hur dom överhuvudtaget kan ens skriva så taskiga meninga...

Av Love nehgme - 24 januari 2021 21:34

9 år gick.. och det tog slut!PÅ grund av att för giftiga människor var alltid omkring oss..På grund av att du gav aldrig oss en riktig chans att utvecklas ..På grund av att din kärlek var svag jämfört med kärleken du hade till annat..Jag kan skriva...

Presentation


Mitt liv, mitt val.
Mitt liv, min förklaring i text.
Mitt liv, min erfarenhet.
Nu delar jag med mig av vad JAG har vart med om, och vad JAG tycker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards