Direktlänk till inlägg 27 oktober 2014

Simpelt -JA-eller-NEJ!

Av Love nehgme - 27 oktober 2014 23:48

Om alla förklarade och definerade sin personlighet efter hur dom själva är och hur dom funkar vid olika tillfällen så skulle det bli enkelt för oss människor att säga ja eller nej. Alltså man tackar ja eller nej.

Och om jag nu skriver ner några av mina egenskaper, så blir jag själv, oj... för att jag är inte vilken kvinna som helst
jag är en kvinna man uppskattar högt och man respektearar och värdesätter mig.

En av mina positiva egenskaper.
*Respektfull
*Ärlig
*Lojal
*Humoristisk
*Översocial
*Positiv
*Underbar
*Älskvärd
*Älskar att servera den jag älskar (min bebis, min pojkvän(om jag hade))

En av mina negativa egenskaper.
*Envis
*Förhastad

*Oförutsägbar
*Negativ
*Otillgänglig


ja det här är få av mina egenskaper, har ju andra egenskaper man inte har skrivit ner här, men som jag bara inte orkar påpeka, där skrev jag ner dom och det här är ett exempel...

Jag ser mig själv som en ganska underbar person, jag älskar att ha det bra och jag är för det mesta en person somm inte ger upp lätt, jag stannar kvar tills någon säger med en ren sanning om ögonen att jag ska ge upp.

Jag har inte det lätt just nu, och this makes no sence...

Just därför har jag valt att inte uppdatera, för att inte ens jag kan förklara hur dåligt jag mår..

Men det enda som lugnar ner mig, är att allt du gör mot mig just nu, kommer du att få tillbaka..

För att du är anledningen till att jag mår skit.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love nehgme - 22 februari 2021 14:32


  Den här lilla själen.. är den underbaste individen jag har fått äran att få lära känna i mitt liv!Inte nog med att du kommer från mig, och blev skapt av ren kärlek..Utan du har egen identitet , du är du, och du har bra relation till dig själv!Han ...

Av Love nehgme - 5 februari 2021 19:31


  så.. efter ett uppbrott i en relation så blire att jag räknar ut så mycke skit som jag skulle behöva gå igenom för att få klarare bild på vart skiten och problemen kommer ifrån!Jag tänker efter och jag skulle aldrig orka gå igenom exakt allt ski...

Av Love nehgme - 30 januari 2021 17:39


    Innan jag avslöjar vem det här är, vill jag uttrycka vad jag känner angående henne.jag måste säga att Jag skäms över hur "människor" (för dom har inget mänskligt beteende gentemot dig) hur dom överhuvudtaget kan ens skriva så taskiga meninga...

Av Love nehgme - 24 januari 2021 21:34

9 år gick.. och det tog slut!PÅ grund av att för giftiga människor var alltid omkring oss..På grund av att du gav aldrig oss en riktig chans att utvecklas ..På grund av att din kärlek var svag jämfört med kärleken du hade till annat..Jag kan skriva...

Ovido - Quiz & Flashcards